2010. augusztus 26., csütörtök

újraitthon

túléltem túléltem. saját blogomban ( póniország  [bocsi a reklámért lányok] ) részletesebben beszámolok a gólyatábor megpróbáltatásairól. szívesen írtam volna onnan is, de nem hogy net vagy laptop nem volt nálam, néha még a józan eszem és a cuccaim sem, úgyhogy bocsánatért esedezem. de újra itt vagyok, és ahogy magamat ismerem minden nap rengeteg bejegyzéssel látlak majd el titeket. jöjjön két kép, az elsőn megpróbáltam összeszedni, hogy milyen szetteket is viseltem a gólyatáborban, a második pedig a partypontyos fotós (gregusmáté) alkotása, a kedvencem a gólyatáborunkról. és az én bőröndöm van rajta je. ja meg egy mulatós borci. 




égjen bennetek a szesz, mindenki használja ki a nyár utolsó napjait, SZINezzetek (de ne menjetek ki a vonalból), és legyen hot n fun. 


hugs&kisses, gólya audrey

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése