2010. szeptember 2., csütörtök

nem tűntem el

tényleg nem. csak általában megírom a saját blogom bejegyzését, és azt hiszem ide nem tudok írni. pedig tudnék, csak hülye vagyok, mindig baromságokat gondolok. de tényleg. mindegy, próbálok változni, nem önbizalomhiányos kis valaki lenni, de nem is nagyképű lotyó - nagyképű a semmire. szóval igen. a step up 3d tök jó emberek! nekem beadta. bulis hangulatom lett tőle. bár már tegnap is buliztunk, de ma is mennék. bár lehet holnap is megyünk brigivel. ja és vasárnap kolibuli. előtte a lányokkal (5-6-7-8an nemtudom hányan) nálunk alapozunk, szerintem már délután, és együtt buszozunk ki a legendás koleszba. várom. a hétfőt nem. ugyanis fél8ra kell menni beiratkozni. vágod, a 0. napi kolibuli után. zsírkirály kókuszcsászár lesz amúgy. marhaság ezen aggódni, pár ilyen reggelem volt már, és túléltem. csak a kitartás. az segít. most viszont megyek gossipgirl 3. évad maratont tartani. nyaminyami.
éséséésés így voltam ma moziban:


a göndi hajú édi srác mosolya legyen veletek. u know u love me. xoxo, audrey

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése